RETUR MARFA IN 60 ZILE DE LA CUMPARAREA IN CADRUL EVORA CENTER
Actualizat la data de 25.01.2025,
EVORA CENTER S.R.L., cu sediul în Reghin, str. Ierbusului, nr. 17-19, jud. Mureş, înmatriculată la O.R.C. de pe lângă Tribunalul Mureş sub nr. J26/505/19.09.2000, având cod fiscal RO13377690, telefon 0265-511229, ofera clientilor sai posibilitatea de retur marfa in termen de cel mult 60 de zile calendaristice de la cumpararea mărfii din magazinul Evora Center, in conditiile reglementate prin prezentul regulament.
- Durata. Locatii
Regulamentul “RETUR MARFA IN 60 ZILE DE LA CUMPARARE” intra in vigoare la data publicarii sale pe site-ul www.evoracenter.ro si se aplica pe termen nelimitat, in cadrul magazinului fizic EVORA CENTER Reghin, str.Ierbusului 17-23.
- Aria de aplicare
Regulamentul se adreseaza tuturor clientilor - persoane fizice sau juridice - care achizitioneaza unul sau mai multe produse din magazinul fizic EVORA CENTER si dovedesc achizitia cu bon fiscal si/sau factura fiscala în ORIGINAL.
- Conditii de retur
3.1 Toti clientii care cumpara unul sau mai multe produse din magazinul fizic EVORA CENTER, in termen de cel mult 60 de zile calendaristice de la cumpararea acestora, respectiv de la data inscrisa pe bonul fiscal / factura fiscala originala, le pot returna in magazinul EVORA CENTER, cu respectarea conditiilor de mai jos.
3.2 Clientii care au achizitionat produse din magazinul fizic EVORA CENTER se vor prezenta cu produsul propus spre retur, in ambalajul original, în starea in care a fost achizitionat, la gestiunea din cadrul magazinului de care apartine produsul respectiv (în vederea verificarii conformitatii sale și emiterii Bonului de preluare retur, cu acceptul gestionarului), apoi la casele de marcat din magazinul EVORA CENTER cu Bonul de preluare retur.
3.3 În schimbul returului produselor achiziţionate, Clientului nu i se vor restitui banii achitaţi cu titlu de preţ, ci va avea posibilitatea de a achiziţiona un alt produs din magazinul EVORA CENTER, de o valoare cel puţin egală cu preţul achitat pentru produsul returnat. În ipoteza în care Clientul va alege un alt produs care are o valoare mai mare decât preţul achitat pentru produsul returnat, va achita diferenţa de preţ rezultata.
3.3 Produsele returnate conform prezentului Regulament trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
- au fost cumparate in intervalul de 60 de zile calendaristice anterioare datei solicitarii de retur;
- nu sunt incluse in lista de produse si servicii nereturnabile prevazute (Exemple produse pentru care nu se poate accepta retur: nu sunt în ambalajul original intact / au fost achizitionate în cadrul promotiilor pentru lichidare de stoc / nu se mai reaprovizioneaza de către magazin / sunt produse aduse pe comanda speciala pentru client pe baza unor mostre sau expozitoare / sunt produse obtinute la mașinile de colorarea tencuieli, decorative, vopsele, lavabile / au termenul de valabilitate expirat sau depasit);
- se incadreaza in conditiile mentionate in prezentul Regulament.
3.4 Produsele nu vor fi acceptate la retur daca EVORA CENTER constata ca acestea nu sunt insotite de toate accesoriile originale si nu sunt in starea in care au fost achizitionate, si anume nu trebuie sa fie deteriorate, rupte, stricate, sfâșiate, sparte, murdare, zgariate, nefunctionale, expirate, incepute, folosite, consumate, ofilite, etc
3.5 Anumite produse pot fi returnate numai sigilate si anume:
- Electrocasnice (i.e. hote, aparate de aer conditionat, etc)
- Consumabile (i.e.bujii, adezivi, becuri, etc;)
- Produse ambalate in blistere;
- Orice produs care are consumabile se va accepta doar in conditia in care consumabilele sunt complete, sigilate si/sau nefolosite;
3.6 Produsele desigilate se pot returna in urmatoarele conditii:
- Nu fac parte din categoria de produse care se pot returna doar sigilate, enumerate la Articolul 3.5. de mai sus;
- Sunt returnate in ambalajul original complet si nedeteriorat ;
- Nu au fost folosite, au acesoriile si consumabilele complete sau sigilate;
3.7 Produse si servicii care nu pot fi returnate:
- Produsele achizitionate pentru care achitarea lor a fost realizata prin credit financiar realizat în cadrul biroului de creditare Evora Center.
3.8 Daca se constata ca produsele prezentate la retur indeplinesc conditiile de mai sus, Clientul nu va fi îndreptăţit să primească preţul achitat, ci va avea posibilitatea de a achiziţiona un alt produs din magazinele EVORA CENTER, de o valoare cel puţin egală cu preţul achitat pentru produsul returnat. În ipoteza în care Clientul va alege un alt produs care are o valoare mai mare decât preţul achitat pentru produsul returnat, va achita diferenţa de preţ. Achiziția efectiva pentru alt produs poate fi realizata pe loc la momentul returului, sau ulterior returului realizat (în situația în care clientul nu este decis, suma rezultata ca minus rămâne înregistrată în cadrul ERP Evora pe contul indivualizat prin numele clientului și se poate folosi ulterior)
3.9 Produsele defecte nu fac obiectul prezentului Regulament.
Pentru produsele defecte, conform prevederilor Legii nr. 449/2003, in cazul lipsei conformitatii, clientul are dreptul de a solicita EVORA CENTER repararea produsului sau inlocuirea produsului, fara plata, cu excepţia situatiei in care masura este imposibila sau disproporţionata.
3.10 Prin solicitarea returului, Clientul declara ca a luat la cunostinta conditiile prezentului Regulament si este de acord in totalitate cu acestea.
3.11 Prezentul Regulament este disponibil in mod gratuit oricarui client si se gaseste la biroul „Info clienti”, in cadrul gestiunilor din magazinul EVORA CENTER, precum si pe site-ul www.evoracenter.ro.
- Modificarea/completarea Regulamentului
4.1 EVORA CENTER isi rezerva dreptul de a modifica/completa prezentul Regulament fara o notificare prealabila.
4.2 Prezentul program poate înceta prin decizia unilaterala EVORA CENTER cu anuntarea corespunzatoare a acestui fapt.
- Solutionarea litigiilor
5.1 Eventualele dispute aparute in legatura cu interpretarea, aplicarea sau efectele prezentului Regulament se vor rezolva pe cale amiabila. In cazul in care solutionarea amiabila nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Tg. Mureş.
- Protectia datelor personale
6.1 EVORA CENTER se obliga sa respecte prevederile Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal (“GDPR”), privind protectia datelor personale ale clientilor.
6.2 Prin accesarea serviciilor oferite de acest Regulament, clientii declara ca au citit si sunt de acord cu prevederile prezentului Regulament si sunt de acord ca datele lor personale sa fie prelucrate si utilizate de EVORA CENTER, direct ori prin imputernicit in scopul returnarii produselor si a indeplinirii oricaror obligatii legale ale EVORA CENTER in legatura cu Regulamentul.
6.3 EVORA CENTER colecteaza datele cu caracter personal ale clientilor transmise de catre acestia:
- nume, prenume,
- adresa de domiciliu/resedinta.
6.4 Datele personale ale clientilor vor fi pastrate pe perioada necesara returului produselor si indeplinirii obligatiilor ce revin EVORA CENTER potrivit legislatiei fiscale in vigoare.
6.5 Datele furnizate nu vor fi folosite pentru a lua vreo decizie automata in ceea ce priveste clientii si EVORA CENTER nu intentioneaza sa le foloseasca in alte scopuri decât cele declarate mai sus.
6.5 Clientilor le sunt garantate drepturile prevazute de GDPR si in special cele cu privire la:
- Dreptul de a fi informat: clientul este informat in momentul colectarii datelor sale cu caracter personal
prin prezentul Regulament, cu privire la identitatea operatorului si a reprezentantului, scopurile si temeiul prelucrarii, destinatarii datelor sale cu caracter personal, perioada pentru care sunt stocate datele sale cu caracter personal, drepturile clientului in legatura cu datele sale cu caracter personal (art. 13 din GDPR).
- Dreptul de acces la datele cu caracter personal: cientul poate solicita EVORA CENTER (i) o confirmare a faptului ca se prelucreaza sau nu date cu caracter personal si, in caz afirmativ, acces la datele respective şi informatii cu privire la acestea, precum si (ii) o copie a datelor pe care le detine (art. 15 din GDPR).
- Dreptul de rectificare a datelor cu caracter personal: clientul poate informa EVORA CENTER despre orice modificare a datelor personale sau poate solicita acestuia sa corecteze datele sale cu caracter personal pe care le detine, daca acestea sunt eronate sau incomplete (art. 16 din GDPR).
- Dreptul de a fi sters sau Dreptul de a fi uitat: in anumite cazuri (ca de exemplu (i) cazul in care datele
au fost colectate ilegal, (ii) data limita pentru stocarea datelor a expirat, (iii) se exercita dreptul la opozitie sau (iv) prelucrarea datelor se realizeaza pe baza de consimtamant si acesta a fost retras) clientul poate EVORA CENTER sa stearga datele sale cu caracter personal pe care le detine (art. 17 din GDPR).
- Dreptul de a restrictiona procesarea datelor cu caracter personal: in anumite cazuri (ca de exemplu cazul in care clientul contesta exactitatea datelor sau legalitatea prelucrarii), clientul poate solicita EVORA CENTER sa restrictioneze prelucrarea datelor sale cu caracter personal pentru o anumita perioada (art. 18 din GDPR).
- Dreptul la portabilitatea datelor cu caracter personal: clientul poate solicita EVORA CENTER sa trimita datele sale cu caracter personal pe care detine unei terte parti sau direct catre acesta (art. 20 din GDPR).
- Dreptul la opozitie impotriva utilizarii datelor cu caracter personal: in anumite cazuri (ca de exemplu
prelucrarea ce are ca temei juridic interesul legitim), clientul poate solicita EVORA CENTER sa nu mai prelucreze datele sale cu caracter personal, inclusiv daca se opune prelucrarii in scop de marketing direct (art. 21 din GDPR).
6.6 La cererea expresa a oricaruia dintre clienti, EVORA CENTER va asigura acestuia exercitarea oricaruia dintre drepturile prevazute mai sus si in GDPR. Pentru exercitarea acestor drepturi, clientii care returneaza produse conform acestui Regulament vor trimite la adresa EVORA CENTER indicată în preambul .
6.7 EVORA CENTER se obliga de asemenea sa respecte toate prevederile GDPR atat pe durata Regulamentului, cat si ulterior incheierii acesteia pe o durata nelimitata de timp.
EVORA CENTER
Ianuarie 2025
(DOCUMENTUL ESTE VALABIL FARA SEMNATURA OLOGRAFA)